Lucicos, lucskos sau supa de varza

Am citit, auzit, rasfoit, zeci de variante ale acestui fel de mancare. Care e o supa condimentata de varza. Eu am facut asa cum veti vedea.

Sa nu uit sa cer scuze pentru fotografii, e o bezna infernala afara si daca nu am soare cu neprofesinistul ies asa, mai cu blit. Dar reteta merita deranjul.

Am folosit: varza alba, ciolan afumat (de la congelator, merge si alta carne si neafumata), praz (merge si ceapa), ardei gras, morcov, telina, ardei iute, pasta de tomate si ceva pasta de kapia ca aveam.

Slide1

Am inabusit putin zarzavatul, am adaugat pasta de kapia.

Slide2

Intre timp am tocat si framantat nitel varza.

Slide3

Peste legumele inabusite am pus ciolanul si apa sa le acopere, cam dupa 20 de minute am adaugat si varza.

Slide4

Dupa inca jumatate de ora am gustat, am adaugat sare si piper, boia si doua linguri de pasta de tomate.

Slide5

La final am pus marar si gata. Smantana cui doreste.

Slide6

Imi pare rau ca nu a fost vremea de asa natura incat sa se vada prea bine, oricum treaba asta e buna de tot. Umbrele mari pe ploaie mica va doresc.

3 thoughts on “Lucicos, lucskos sau supa de varza

  1. Pingback: 2010 in review « Aphextwinz's Blog
  2. Pingback: Un fel de ciorba de porc cu varza « Aphextwinz's Blog
  3. Pingback: Ciorba de porc cu varza | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

